لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست؟

در پاسخ به لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست می توان گفت که محصولات این برند در داخل کشور تولید می شود. برند ایکس ویژن برای نخستین بار در سال 1385 توسط شرکت مادیران معرفی شد که از آن زمان به بعد محصولات متنوعی نظیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال ایکس ویژن تولید و روانه بازار لوازم خانگی ایران شده است . ایکس ویژن یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که تمام مراحل تولید محصولاتش از ابتدا تا انتها را در ایران به سرانجام می‌رساند. لوازم خانگی ایکس ویژن با بهره‌گیری از تکنولوژی‌هایی هم سطح با استاندارهای جهانی، در مدل‌ها، طرح ها و با کاربری‌های گوناگون و متناسب با نیاز و سلیقه مخاطبان تولید و عرضه می‌شوند. در حال حاضر بسیاری از مشتریان به دلایل بودجه به سمت خرید محصولات ایرانی می روند. به همین دلیل بسیاری از خریداران لوازم منزل به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات و قیمت محصولات ایکس ویژن هستند.

با خروج شرکت های خارجی از بازار کشورمان به دلیل تحریم، لوازم خانگی ایرانی اهمیت زیادی پیدا کرده است و عرصه برای محصولات ایرانی فراهم شد و در این میان برندهایی که سابقه حضور پر رنگ تری در بازار داشتند و مطابق با فناوری های روز دنیا حرکت کرده اند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند که در واقع برند ایکس ویژن را می توان در این لیست قرار داد.

قیمت و کیفیت لوازم خانگی ایکس ویژن همواره از موضوعات مورد بحث در هنگام خرید این محصولات تلقی می شود و همان طور که مشخص است  قیمت تولیدات این برند در مقایسه با برندهای خارجی مناسب و ارزان تر بوده و به علاوه محصولات این شرکت به پشتوانه تجربه بالا و سابقه دیرینه مادیران ( نمایندگی ایکس ویژن ) از کیفیت قابل قبولی برخوردار است که حضور آن در جایگاه سوم بازار گواه این موضوع است.

آیا قیمت پایین محصولات ایکس ویژن به دلیل کیفیت پایین آن است؟

همان طور که در بالا اشاره شد کیفیت محصولات ایکس ویژن با برندهای خارجی رقابت می کند و قیمت پایین آن به منزله بی کیفیت بودن آن نمی باشد. از آنجایی که کشور ما در تحریم به سر می برد بنابراین وارد کردن محصولات غیرایرانی با برندهای معروف هزینه بالایی دارد و در بعضی مواقع بعضی شرکت ها محصولات خارجی فیک را به جای اصل به فروش می رسانند. یکی از دلایل پایین بودن لوازم خانگی ایکس ویژن حذف هزینه های اضافی می باشد و شما عزیزان تنها هزینه خام تولید محصول را پرداخت می نمایید.

مورد دیگری که باعث می شود شما را به خرید لوازم خانگی ایکس ویژن ترغیب کند این است که به دلیل تحریم، ممکن است هنگام خرابی لوازم خانگی با برند خارجی، به راحتی نتوانید قطعه جایگزین را پیدا کنید و یا در بعضی مواقع مجبور خواهید شد هزینه گزافی را پرداخت کنید. اما در مورد محصولات ایکس ویژن ایرانی نگرانی از این بابت ندارید، چرا که تمامی قطعات را به راحتی می توانید در ایران یافت کنید و در صورت خرابی و نیاز به تعویض، نسبت به تعویض قطعه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *